سعی کنید از روی کارتان شناخته شوید نه با لباسی که می پوشید. اینجاست که موفقیت واقعی یک کسب و کار نهفته است.
علاوه بر این، برندسازی یک شرکت از طریق لباس سرهمی کار مردانه میتواند برای کارمندان خستهکننده باشد، زیرا آنها همیشه باید در نظر داشته باشند که بخشی از این موسسه هستند.
کارایی ضعیف:
این یک اشکال تضمین شده استفاده از لباس فرم در یک سازمان است، زمانی که کارکنانی که نمی توانند لباس فرم را به طور موثر حمل کنند در مقابل مشتریان یا سهامداران بالقوه هستند، ممکن است برای شرکت بد به نظر برسد.
این باعث می شود مشتریان احساس کنند که یا کارمند به اخلاق شرکت اهمیت نمی دهد یا شرکت به کارمندان اهمیت نمی دهد.
وقت گذاشتن:
یکی از معایب اصلی لباس کار این است که زمان زیادی برای تعویض و خارج کردن لباس های فرم شما نیاز دارد.
علاوه بر این، در صنایعی که مجبورید در محیطی کار کنید که ممکن است روی لباسهایتان لکه ایجاد شود، مثلاً در دکلهای نفتی یا یک کارگاه مکانیکی، لباسهای فرم یک راه عالی برای تمیز و تازه ماندن لباسهای شما هستند.
اما این بدان معناست که برای تمیز کردن لباس کار شما به مقدار قابل توجهی پول و زمان نیاز دارید تا آنها را به شرایط پوشیدنی برای روز بعد تبدیل کنید.
احساسات مذهبی:
لباس فرم نمی تواند احساسات مذهبی همه افراد را خشنود کند. احساسات مذهبی نشان دهنده تربیت و ارزش هایی است که فرد به دین خود معتقد است.
افکار نهایی:
در نتیجه، لباس کار می تواند به عنوان شکلی از هویت برای شرکت عمل کند، اما در عین حال می تواند برای کارکنان یک مسئولیت باشد. هنگام اجرای کد لباس یکنواخت، سعی کنید نظرسنجی در مورد احساس کارکنان نسبت به ایده پوشیدن لباس فرم داشته باشید.
علاوه بر این، برای ایجاد کد لباس متحدالشکل، سعی کنید نظرات و پیشنهادات کارمندان را در بر بگیرد، یک بحث کوچک برای لباس یکنواخت انجام دهید.
به همین ترتیب، به جای اینکه آنها را مجبور به پوشیدن لباس کار ثابت کنید، سعی کنید انواع مختلفی از کدهای لباس را تنظیم کنید. این به کارمندان گزینه های زیادی برای پوشیدن و لباس پوشیدن هوشمندانه برای کار می دهد.