نظرات و پاسخ های مشتریان را با استفاده از کادر جستجو فیلتر کنید
ما این نمونه را از سایت آمازون نشان می دهیم. به انتهای هر صفحه محصول بروید. یک کادر جستجو خواهید دید که در آن نظرات مشتریان و غیره وجود دارد. شما با نوشتن “اندازه” در آن جستجو می کنید. سپس خواهید دید که مشتریان در مورد اندازه آن کالا چه گفته اند.
توضیحات محصول را بررسی کنید
هر کالایی که میخرید اعم از لباس زنانه در قشم، یکبار توضیحات محصول آن را بخوانید. ببینید از چه پارچه ای ساخته شده است. اگر از آن پارچه اطلاعی ندارید، می توانید با نوشتن نام آن پارچه در گوگل جستجو کنید.
اطلاعات زیادی به دست خواهید آورد. زیرا گاهی اوقات یک ماده به دلیل کشسانی کمتر کوچکتر و به دلیل کشسانی بیشتر شل می شود. بهتر است همیشه پارچه را تست کنید و محصول را سفارش دهید.
تمام عکس های گرفته شده از زوایای مختلف محصول را بررسی کنید
از زوایای مختلف به عکس های محصول نگاهی بیندازید و گاهی برخی از برندها نیز ویدئوهایی را با محصول به اشتراک می گذارند. تا بتوانید از اندازه و ظاهر آن اطمینان بیشتری پیدا کنید.
سیاست بازگشت / مبادله سایت یا برنامه خرید را بررسی کنید
هرچقدر هم که مراقب باشید، انسان هستید، حتماً اشتباهاتی رخ می دهد. فرض کنید با اشتیاق زیاد یک کورتی سفارش دادید. اما حالا به نظر شما کوچک می آید. بنابراین، از هیچ سایتی خرید نکنید که حداقل فرصت را برای تعویض کالا به شما نمی دهد.
تقریباً در تمام سایت های شناخته شده از جمله آمازون، فلیپ کارت، ماینترا با این مشکل مواجه نخواهید شد. با این حال، گاهی اوقات قوانین مختلفی در مورد هر مورد وجود دارد. یکبار چکش کن
نام برندهایی که لباس هایشان به شما می آید را یادداشت کنید.
این یا آن مارک لباس بیشتر به همه می آید. حتما متوجه شده اید که لباس های فلان برند خیلی زود به تن شما می آیند. این به این دلیل اتفاق میافتد که هر برند و شرکتی روشهای اندازهگیری و مدلسازی لباس کمی متفاوت دارد.
مارک هایی که به خوبی برای من مناسب هستند
بهتر است نام برندهایی را که مناسب شما هستند یادداشت کنید. دفعه بعد که خرید آنلاین انجام دادید، اول از همه به این لیست نگاه کنید و لباس های این برندها را جستجو کنید.