سرامیک کف تبریز که قابلیت کنترل دما را دارد

سایر امکانات نه تنها بر سرامیک کف تبریز متمرکز شده اند، بلکه پتانسیل زیادی فراتر از آموزش در زمینه هایی غیر از ساخت سرامیک دارند.

مهارت هایی مانند بازی تیمی، حل مسئله و سازماندهی همگی از مدرک سرامیک به دست می آیند و این مهارت ها افراد را برای بسیاری از مشاغل خارج از دایره سرامیک تجهیز می کند.

کانر ویلسون، در بررسی کتاب «جستجوی زیبایی» اثر ریچارد جیکوبز، چنین می گوید:

من از صمیم قلب توصیه می کنم که جوانان به شرطی که واقع بین باشند و درگیر باشند، به سراغ سرامیک بروند. مهارت های زیادی برای یادگیری وجود دارد که فرد را برای زندگی تجهیز می کند.

سازماندهی، نظم و انضباط، مدیریت زمان، حل مسئله، تفکر خلاق، بدون در نظر گرفتن مهارت های خاص ساخت با دست. حتی مشاغل خوبی نیز وجود دارد، به شرطی که منعطف و مدبر باشید.

علیرغم مشکلات مختلفی که هم در سرامیک و هم در سطح اجتماعی-اقتصادی گسترده‌تر با آن مواجه هستیم، این زمان هیجان انگیزی برای درگیر شدن با هنر است.

مهارت‌های کاردستی و خلاقیت بخشی از راه‌حل است، نه مشکل. مرزها محو می شوند و سلسله مراتب کسل کننده همه از بین رفته اند.

سرامیک

این بیانیه نه تنها پتانسیل موفقیت فارغ التحصیلان در دنیای هنر را نشان می دهد، بلکه ویژگی هایی را که از مدرک سرامیک به دست می آید، برجسته می کند.

تانیا هارود، در مقاله خود برای صنایع دستی با عنوان «بحرانی در راه ساختن»، که در مورد بسته شدن هارو توضیح می دهد، به یکی از دانشجویان گذشته، کریس دیویس، نظراتی درباره دوره هارو اشاره می کند که برخی از نکات ویلسون را تکرار می کند: «مطالعه سرامیک».

در وست مینستر “دانش آموزان را با هر زمینه و توانایی به چالش کشید” و “استقامت، پشتکار، و درک قاطعانه ای از نیاز به آزمایش مفروضات بیش از حد خوش بینانه” ایجاد کرد، او ادامه می دهد که “دیویس به این نتیجه می رسد که این نوع “یادگیری عمیق و اصولی ” نه تنها برای زندگی به عنوان یک سرامیک، بلکه برای طیف وسیعی از مشاغل، آمادگی ایده آلی را فراهم می کند.